Gepost door: pokevicemon | juni 3, 2008

schoolfeest gedaan!

  • we hebben het gevierd op 31 mei 2008 het schoolfeest was zeer tof

maar in het bos van de school heb ik veel gedaan maar wel laat want

ik wist niet dat je erin mocht dom van me van mijn vriend jarne

zijn vader heb ik een glaasje cola gekregen we hebben er een slok van genomen en we

gingen naar het bos toen we terug kwamen was ons glas weg

foetsie maar bij ons school dans hebben we  zo best

mogelijk ons best gedaan we hebben ons goed he

amuseert hoor

Responses

  1. Binnenkort groooote vakantie!! Veel spelen in het bos, en als het donker wordt: blogtime!!


Geef een reactie

Categorieën

