Gepost door: pokevicemon | februari 17, 2008

lego wii

lego-wii.jpg
 een copie van die wii niet maakelijk te bouwen maar zeker niet op
te spelen als hij werkte en 12 euro kost zou ik zegen dat moet ik hebben
maar hij werkt niet jammer anders zou ik er 5 uur per dag op zitten
maar eerst mijn huiswerk  maken als ik zoon lego wii was zou ik
heel diep zuchten in die doos waarom haalt niemand me er uit
en zet me in elkaar maar dat is ook niet altijd luik want soms
ze je half in elkaar of laten ze hem staan en dat hebben ze niet graag zin in
 maar het toeval is dat ze je niet in de tevee gooien
maar als ik work zou ik vanzelf opstarten
Responses

  1. ik begrijp dat je graag een wii wil hebben. Nog een beetje geduld en misschien komt alles nog in orde.

  2. tante tine wil weten wie of wat een wiiii is ?

    wanneer wil je een wiiii ? Ik geloof dat tristan dat ook heeft maar hij is al 33 jaar .

    dada, tante tine
    lematine

  3. een wii is een is een soort nintendo wii
    een console voor op de tv


Geef een reactie

Categorieën

